0

Obchodní podmínky

Vážení zákazníci, 

tato stránka vám pomůže při vašem nákupu. Pokud preferujete telefonický nebo elektronický kontakt, obraťte se s důvěrou na pracovníky Turistického informačního centra Hlučín. Jsme rádi, že jste do našeho obchodu zavítali a doufáme, že s našimi službami budete spokojeni.

Provozovatel

Co lze v této internetové prodejně koupit

Reklamační řád

Záruka vrácení peněz

Reklamace služeb pošty

Jak dodržujeme Vaše soukromí

Jak nakupovat

Způsob platby a poštovní náklady

Provozovatel:

Muzeum Hlučínska, příspěvková organizace Zámecká 286/4, 748 01 Hlučín

IČ: 71230530

Prostřednictvím svého pracoviště

Turistického informačního centra Hlučín

Telefon 595 041 617, 737 020 042

 E-mail:

Co lze v této internetové prodejně koupit

Internetový obchod Turistického informačního centra Hlučín je zaměřený na prodej knih, turistických informačních materiálů, suvenýrů, výrobků Chráněné dílny Charity Hlučín, výrobků s certifikátem Opavské Slezsko – regionální produkt a dalších informačních a propagačních materiálů o městě a jeho okolí. Nabídka Turistického informačního centra Hlučín však zahrnuje řadu bezplatných materiálů, které můžete zdarma získat při návštěvě našeho města nebo Vám je pracovníci TIC rádi zašlou.

Z pohodlí vašeho domova si v klidu můžete vložit do košíku zboží, o které máte zájem a my vám ho pošleme poštou, nebo prostřednictvím Zásilkovny.

Knihy Nabízíme Vám reprezentativní publikace o městě Hlučíně, o našem regionu, beletrii regionálních autorů a  další publikace z oblasti cestovního ruchu a turismu.

Informační materiály – průvodci Nabídka informačních materiálů a průvodců o zdejším regionu bude jistě užitečná všem návštěvníkům našeho města a regionu. Průvodci Vás podrobně seznámí s nejkrásnějšími památkami a zůstanou Vám jako vzpomínka na nezapomenutelné chvíle strávené v našem městě. Mapy Nabízíme široký sortiment turistických a cykloturistických map, které obsahují trasy procházející zdejším regionem. Chcete-li navštívit Hlučín a jeho okolí, z naší nabídky si jistě vyberete mapu, která vám bude svým obsahem plně vyhovovat.

Reklamační řád

1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně, nebo e-mailem ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

Turistické informační centrum Hlučín , Zámecká 286/4, 748 01 Hlučín, tel.  595 041 617, 737 020 042,  e-mail:

2. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

3. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

4. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

Záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz". Je nám jasné, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které skutečně naprosto nevyužijete. Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou). Podmínkou vrácení peněz je:

1. Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

 2. Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.

3. V případě, že byla platba uhrazena hotově při převzetí zboží, musí být ve vracené zásilce vložena kopie dokladu o zaplacení.

 4. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude zásilka přijata. Turistické informační centrum Hlučín Zámecká 286/4, 748 01 Hlučín, tel. 595 041 617, 737 020 042 e-mail:

Důležité upozornění:

Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme. Viz kapitola:

Reklamace služeb pošty.

Reklamace služeb pošty Vážení zákazníci, naše zboží k Vám putuje prostřednictvím České pošty, kterou jsme pro vás vybrali s ohledem nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb. Přesto se může stát, že doručená zásilka bude poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:

1. Zásilku si prosím vždy prohlédněte před doručovatelem.

2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s doručovatelem sepište protokol o poškození zásilky.

3. Nenechejte se doručovatelem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.

4. Jakékoliv služby s poštou jsme připraveni řešit. V případě problému nás kontaktujte prosím do 3 dnů na adrese:

Turistické informační centrum Hlučín Zámecká 286/4, 748 01 Hlučín Telefon 595 041 617, 737 020 042 E-mail:

Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování. 

Jak dodržujeme vaše soukromí? 

Respektujeme vaše soukromí, ale abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím. Přečtěte si prosím podrobnosti dále v tomto dokumentu. Údaje, které zadáváte při objednávce: Jako zákazník musíte při vaší objednávce uvést následující údaje.

Jste-li fyzická osoba, jsou to:

Jméno a příjmení

Úplnou poštovní adresu

 Adresu elektronické pošty

Tyto informace jsou nezbytné pro Vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s vámi. Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání.

Nakupujete-li knihy jako právnická osoba musíte uvést také následující údaje o firmě:

Jméno firmy

Telefon

IČO

DIČ

Bankovní spojení

Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem.

Zaručujeme vám, že údaje nepředáme nikomu dalšímu a slouží pouze pro potřebu úspěšného vyřízení obchodní transakce. Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše soukromá data před zneužitím.

Váš souhlas

Používáním internetového obchodu Turistického informačního centra Hlučín souhlasíte s používáním informací o vás a vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu.

Jak nakupovat

Nakupování v naší virtuální prodejně je velmi snadné, postupujte prosím následovně:

Na titulní straně si vyberte kategorii zboží, které chcete nakupovat.

Vyberte, titul, zboží, které chcete zakoupit.

Našli jste požadovanou položku? Klikněte na tlačítko "Do košíku". V této chvíli ještě není nic závazné, objednávku můžete kdykoli zrušit.

Chcete-li koupit více položek, opět hledejte, prohlížejte, vybírejte, a když bude mít zájem, tak klikněte na tlačítko "Do košíku". Můžete nakoupit i více kusů od jednoho titulu. Navýšení počtu kusů lze učinit vícerým kliknutím na tlačítko "Do košíku". Svou objednávku můžete ještě kdykoliv změnit v "Nákupním košíku".

Jakmile je Váš výběr ukončen a přejete si zboží objednat, klikněte v "Nákupním košíku" na tlačítko "Přejí k volbě dopravy a platby".  Zde můžete ještě před objednávkou učinit poslední úpravy - vyřadit zboží, které nechcete nebo změnit počty objednaných kusů, cena se při tomto kroku přepočítá automaticky.

V dalším kroku zvolte  jakým způsobem chcete Vaši objednávku doručit. 

Po výběru způsobu dopravy následuje krok kde určíte jakým způsobem chcete Vaši objednávku zaplatit

Nyní budete vyzváni k vyplnění údajů o Vás. Je to nutné, abychom věděli, kam máme Vaši objednávku zaslat. Po vyplnění údajů potvrďte svůj souhlas s Obchodními podmínkami a následně pak  klikněte na "Rekapitulace objednávky ". Před dokončením objednávky si překontrolujete veškeré údaje.

Klikněte na „Dokončit objednávku a závazně objednat“.

Tímto  se objednávka stává z Vaší i naší strany závaznou.

Pokud je objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se Vám v prohlížeči potvrzení Vaší objednávky i s jejím číslem a stejné potvrzení Vám přijde i e-mailem

Zásilka bude obsahovat daňový doklad a dodací list.

Děkujeme za Vaši objednávku.

Jestliže při objednání vše proběhne v pořádku, bude vám požadované zboží odeslané nejpozději do tří pracovních dnů ode dne přijetí a potvrzení Vaší objednávky.

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů